Dzień Chłopaka w klasie 3b wyglądał nieco inaczej. Tego dnia uczniowie uczestniczyli w warsztatach kreatywnych. Pod okiem instruktorki wykonywali piękne, kolorowe świece żelowe. Tworząc mozaikę mogli wykorzystać barwiony piasek, a swoją kompozycję udekorować przeróżnymi muszelkami, statkami, duszkami, dyniami i kwiatami. Dopełnieniem pracy było samodzielne dobranie 
Czytaj dalej
Klasy 1c i 1d wykonały na lekcjach edukacji przyrodniczej eksperyment dotyczący ziaren fasoli. Uczniowie posadzili ją w dwóch słoikach : wypełnionym piaskiem oraz glebą. Celem było sprawdzenie, na jakim podłożu fasola lepiej urośnie. Już po dwóch tygodniach mogliśmy zaobserwować znaczne różnice. Jak myślicie, w którym 
Czytaj dalej
W poniedziałek Nasza Szkoła świętowała Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania. Głośne czytanie jest ważne, ponieważ buduje więź między dorosłym a dzieckiem, wspiera rozwój, rozluźnia ciało, łagodzi napięcia, dotlenia a dzięki temu poprawia pracę naszego mózgu, serca, płuc i mięśni. Jednym słowem czytanie to same zalety, a 
Czytaj dalej
W tym roku w SP 4 obchodziliśmy Dzień Głośnego Czytania w piątek 27 września. Uczniowie podczas zajęć bibliotecznych wobec koleżanek i kolegów czytali głośno  fragmenty książek. Głośne czytanie wybrzmiało także na szkolnym korytarzu, kiedy dało się usłyszeć czytających uczniów z klas 6c i 5a. W 
Czytaj dalej
25 września 2024 roku w naszej szkole odbyły się wybory, w wyniku których wyłoniono skład Samorządu Uczniowskiego. Wybory są bardzo ważnym szkolnym wydarzeniem, są bowiem pierwszym demokratycznym doświadczeniem uczniowskim. Społeczność szkolna w powszechnych, tajnych, równych i bezpośrednich wyborach zdecydowała, że Radę SamorząduUczniowskiego w Szkole Podstawowej 
Czytaj dalej
Godziny otwarcia sekretariatu uczniowskiego w bud. A i B

bud. A

poniedziałek—czwartek: 7.30 – 15.30
piątek:  7.30 – 12.00

bud. B

poniedziałek – czwartek: 7:30 – 15:30
piątek:  7.30 – 12.00

 

Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
WIELKOŚĆ CZCIONKI
KONTRAST