Średniowieczny Malbork i wielkie Trójmiasto

Nasz Dzień Dziecka był w tym roku wyjątkowy. Rozpoczęliśmy go wędrówką w starych, krzyżackich murach twierdzy w Malborku. Nasi przewodnicy przenieśli nas w czasy panowania Wielkiego Mistrza Zakonu Krzyżackiego. Następnego dnia pojechaliśmy do Gdańska, gdzie odwiedziliśmy nowoczesne Muzeum II Wojny Światowej, pirackim statkiem po Motławie popłynęliśmy na Westerplatte, aby oddać hołd obrońcom półwyspu. Podczas rejsu mieliśmy okazję zobaczyć architekturę nabrzeża i Port Gdański. Z Wieży Mariackiej podziwialiśmy urokliwą panoramę miasta. Spacer po Gdańskiej Starówce dostarczył nam wielu wrażeń. Dodatkową atrakcją była przejażdżka cabriobusem i ognisko, podczas których bawiliśmy się przednio. Ostatni dzień był przedsmakiem zbliżających się wakacji. W Gdyni zwiedziliśmy okręt marynarki wojennej Błyskawica, w Sopocie opalaliśmy się na molo i na plaży. Nie zabrakło zabaw w Bałtyku. Nie zauważyliśmy nawet jak szybko minęły nam te trzy fantastyczne dni. Już nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu.

Tekst, zdjęcia i filmy: J.Ż., I.J., J.K., T.J.

Brak możliwości dodania komentarza.