Wizyta w stolicy Dolnego Śląska

26 i 27 kwietnia klasy IVa i VIb były na wspaniałej wycieczce we Wrocławiu. To piękne i malownicze miasto na długo pozostanie w naszej pamięci. Odwiedziliśmy wrocławskie Zoo, udało nam się zwiedzić Afrykarium i jego niesamowite podwodne skarby. Podziwialiśmy ryby i rośliny z mórz i oceanów. Wywarły one na nas ogromne wrażenie. Potem pospacerowaliśmy jeszcze po całym ogrodzie zoologicznym, poznając zwierzęta z całego świata. Następnie udaliśmy się do Ogrodu Japońskiego, podziwialiśmy również Halę Stulecia, Iglicę i fontanny. Zmęczeni udaliśmy się na zasłużony odpoczynek do hotelu. W czwartek, po śniadaniu, udaliśmy się na Ostrów Tumski – znaną wszystkim urokliwą, wrocławską wyspę. Tam podziwialiśmy piękną katedrę oraz spacerowaliśmy po Moście Tumskim, na którym wisi mnóstwo kłódeczek zawieszanych przez zakochane pary. Kolejnym punktem, który odwiedziliśmy we Wrocławiu był Rynek tego miasta. Przepiękna Starówka zachwyciła wszystkich. Idąc w kierunku Starego Miasta, szukaliśmy po drodze krasnoludków, które rozmieszczone są po całym Wrocławiu. Szczęśliwi, że udało się odnaleźć kolejnego krasnoludka robiliśmy sobie z nimi zdjęcia. Następnie udaliśmy się do Kolejkowa. Trzeba przyznać, że makieta robi ogromne wrażenie. Nie mogło oczywiście zabraknąć wizyty w ,,obowiązkowym” Mc Donald. Ostatni punkt naszej wycieczki bardzo nas zmęczył, ale wrażenia ze zwiedzania Wrocławia na pewno warte były takiego wysiłku. Po wycieczce tej jesteśmy pewni, że warto pojechać i poznać Wrocław.

Kiedyś jeszcze z wielką chęcią tam wrócimy!

Tekst: A.B.-K., zdjęcia: A.B.-K., A.W.

Brak możliwości dodania komentarza.