Wycieczka klas 4b i 4d Wrocław-Ślęża-Książ

W dn. 04-06 czerwca 2024 r. klasy 4b i 4d wyjechały na integracyjną wycieczkę na trasie Wrocław – Ślęża – Książ. Na początek podziwialiśmy Kolejkowo – cudowne miniatury Dolnego Śląska w skali 1:25, świat pełen życia i kolorów. Potem spotkaliśmy się z panem przewodnikiem, pod opieką którego zwiedzaliśmy Stare Miasto we Wrocławiu, łapiąc krasnale – figurki poukrywane w różnych zakątkach miasta. Weszliśmy też na Wieżę Matematyczną Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, skąd z tarasu widokowego (na wysokości 42 m) podziwialiśmy panoramę miasta. Na koniec pobytu we Wrocławiu odbyliśmy podróż kolejką linową Polinka nad rzeką Odrą. W hotelu przed noclegiem bawiliśmy się w różne zabawy integracyjne. Następnego dnia pod opieką pana przewodnika od Przełęczy Tąpadła weszliśmy na Ślężę (718 m n. p. m.) – najwyższy szczyt Masywu Ślęży. Po 11 km marszu, głodni i zmęczeni zeszliśmy na drugą stroną masywu do Sobótki do restauracji na obiad. Stamtąd pojechaliśmy do zamku Książ na zwiedzanie trasą pt. “Zamkowe życie”. Zadowoleni z wycieczki ok. 21:00 wróciliśmy do Sieradza.

Więcej zdjęć na fb:

Tekst i zdjęcia: M.S. i M.S.

Brak możliwości dodania komentarza.